Gemiddeld ruim 3 uur per dag tv

Maar liefst 3 uur en 16 minuten besteden wij per dag gemiddeld aan mediagebruik als tv kijken, radio luisteren en gamen. Als we ook de werkactiviteiten meereken loopt dit getal op tot meer dan acht uur. Het overgrote deel van de tijd (ruim drie uur) wordt besteed aan het kijken van televisie.  Vooral onder 65+ers is de tv populair.  Lees meer

Ziggo en Vodafone fuseren

Deze week werd duidelijk dat Ziggo en Vodafone verder willen gaan als één Internetprovider. De providers hopen met deze stap beter te kunnen concurreren met andere internet aanbieders als KPN, T-Mobile en Tele2. Wat de exacte gevolgen zijn voor de huidige klanten is nog niet helemaal duidelijk.  Lees meer

Algehele veiligheid internet neemt toe

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, wordt het internet een steeds veiligere plek. Wanneer de omvang van cybercriminaliteit wordt afgezet tegen de groei van het internet, kunnen we niet anders concluderen dan dat de algehele veiligheid toeneemt. Dit concluderen twee internationale denktanks in hun rapport.  Lees meer

Nieuwe abonnementen Ziggo

Onlangs is internetprovider UPC overgegaan in Ziggo. Hiermee is het merk UPC dus volledig komen te vervallen. Tegelijkertijd met de fusie is heeft Ziggo de bestaande abonnementen op de schop genomen en is de aanbieder met nieuwe abonnementen gekomen. Voor de bestaande klanten verandert er niets, maar nieuwe klanten zullen hierdoor met iets hogere prijzen te maken krijgen.  Lees meer